O pauza pentru glume

 Bancuri si glume pentu o scurta pauza la serviciu.

 Doi tipi interesati de viata de apoi.
- Tu ce crezi, in rai, femeile traiesc separat de barbati?
- Desigur altfel nu ar mai fi rai!

Doua tipe hotarate sa slabeasca.
- Vai ce ai slabit ! ..ai o dieta noua?
- Da, mananc legume...cartofi, morcovi, ardei..
- Le fierbi sau le prajesti ?
- Nu ..le sap! eu

Un tip la bordel dupa ce achita serviciile prostituatei.
- Sa stii ca ti-am dat bani falsi.!  pentru ca am fost nemultumit.
- Da..ei.. lasa asa, nu-i nimic tu sa fii sanatos!

Bula la scoala il intreaba invatatoarea
- Bula tu ai vazut  vreodata o caprioara?
- Da la televizor.
- Eu te intreb daca ai vazut o caprioara in natura?
- Nu, pentru ca tata nu ne lasa sa scoatem televizorul afara.

Un ardelean cu capra la pascut se intalneste cu un oltean.
- Unde te duci cu boul asta? il intreaba olteanul
- Ce bou ma, tu nu vezi ca este capra?
- Pai nu cu tine vorbeam.!

Doua tiganci stau de vorba si se destainuie.
- Auzhi fah? tu mai esti virgina, fah?
- Hanca nu fa.!

Creatie !
Dumnezeu a facut cerul si Pamantul..restul este facut in China.!

Un barbat suna la pompieri si zice speriat
- Veniti repede ca soacra mea vrea sa se arunce de la etaj
- Bine si care este problema dvs?
- Nu se deschide fereastra !

Doua babe se intalnesc in cimitir.
- Auzi, dar tu cati ani ai?
- Eu  am 98  ani.
- Pai si tu mai pleci acasa?

Stiri care va pot afecta emotional.
Azi noapte un procuror a intrat cu masina in zidul unei case
In urma anchetei s-a stabilit ca zidul mirosea a alcool si venea pe contrasens.

Bula la scoala il intreaba invatatoarea
- Bula tu ai vazut  vreodata o caprioara?
- Da la televizor.
- Eu te intreb daca ai vazut o caprioara in natura?
- Nu, pentru ca tata nu ne lasa sa scoatem televizorul afara.

loading...